minnakannesi38 sesini kapatıyorlardır 28 haftada ağrıdan bahsetmezseniz nst söz konusu değil çünkü 39 haftalık olduk girmeye başladığımızdan beri bende sesi mesela asistan yarım saat baş ağrısı yapmaması için oldukça kısık ayarlıyor ama dr a gittiğimde gümbür gümbür açıp dinletiyor cihazı kapıyorlardır