bsraa16 Hamileliğimin başından beri bulantım yada kusmam on parmağı geçmemiştir. Hemen hemen herkesin çok zorlandığını görüyorum sizce normal mi gögüs agrım var ve bazen kasık agrım oluyor o da vahim büyüdüğünden sanırım
elvinimmm bsraa16 32.haftamdayim hic bulantı kusma yasamadim arada gogus uclarim sızlıyo bazende kalcam agriyo o kdar onun dışında guzel geciyo hamilelik
Cananberat777 bsraa16 cok şanslısın gerçekten şükret ve nazar etme kendıne geberıyorum bulantıdan ısyan etmek ıstemıyorum ama bazen o noktaya geliyorum 😢😢😢
beyzacmvrc bsraa16 benimde nerdeyse bulantım hiç olmadı bir elin parmaklarını geçmez benim de Bulantı oldu bı sersemlestirdi ama zorlamadi öyle Bel ağrım oluyodu başlarda Şimdi biraz biraz eklem ağrıları başladı 26 haftalık olduk
gulsumd1 bsraa16 o kadar şanslısın ki kusmaktan canım çıkmıştı ilacını içmezsem hala çok kötü oluyorum 24 haftalığım😔
ysmnprltn Bizim içimiz dışımıza çıktı anam kendini mutlu edeceksen söyliyim aşşırı şanslısın harikasın müthişsin
seymaturk Benimde hiç olmadı diyebilirim ilk hamileliğim de de sadece karnım büyümüştü ☺️Hiç bi zorluğunu çekmemiştim bunda da az bi bulantı oldu sadece çok fazla yoruluyorum ve uyku oluyor bu arada cinsetini öğrendiniz mi ?
Kuzeymiraa Çok şanslısınız gerçekten sabah kalkmaya korkuyorum ve uyuyana kadar sürüyor. Göğüslerimi zaten taşıyamıyorum. Yediğim herşey zehir. Bana bulantımın tek artısı sigarayı bıraktırmak oldu çok şükür 🙏🏻
Kuzeymiraa gulsumd1 merhabalar bende bulantıdan muzdaripim hiç iyi hissetmiyorum istifra etmekten doktor ilaç falan vermedi normal dedi 🥺
Gizem_cetinbas bsraa16 Benim hiç migdem bulanmadi tek sıkıntı sizinki gibi göğüs ağrısı bide kasık ağrısı onun dışında çok şükür bi sıkıntım yok 😊
Mervecet Bir tane de “çok şanslısın” yanıtı da benden. Gerçekten mide bulantısı o kadar zor ki hayattan küsüyorsunuz. Kusmaktan sinirleniyorum, geriliyorum. İlaç biraz iyi geldi ama hala mide bulantısı devam.
Esragungor34 bsraa16 benim hiçbirseyim yok sanki hamile degilmişim gibi normal devam ediyor şanslıyım bence 😊
alyaninannesibtl 36 haftaligim 1 kere bile ne kusma ne mide bulantısı yaşamadım kızım beni hiç yormadi çok şükür 😂
bsraa16 Yalnız olmadığıma sevindimmm hamişlerrr 🥰🥰 zor bir hamilelik geçirenlere de Allahım yardım etsin kolaylıklar versin bundan sonra insallah 🙏🏼🙏🏼
Basakaltunsoyy Ben de 14+5 hamileyim hiç bulantım kusmam olmadı :) çok şükür, rabbim zor geçirenlere yardım etsin