Ya arkadaşlar 9+3 günlük hamileyim. Ben hayatımda böyle bir gaz problemi görmedim. Otururken kalkarken durmadan böyle sağlıklıda beslenmeye calısan bir insanım. Varmı böyle bir problem yaşayan? Yani yazmaya da çekindim ama artık baş olmucak kendim dayanamıcak durumdayım. Nedir bunun çözümü ?