zeynepmom34 kendi doktorumu hastanemi aradım e devlet üzerinden çıktı almanız lazım depremzede olduğunuz kanıt belgesi için. Dedi öyle alınırsa ücret almıyorlarmış öyle anladım aradığım da kimliğim falan hep antakyada kaldı dedim e devlet çıktısı almanız gerekiyor dedi siz öyle bisey yaptınız mı