Merhaba arkadaşlar benim bı sorum olucak ben 6 gün önce doğum yaptım bebeğim sürekli uyuyor kan uyuşmazlığı vardı sarılık oldu 2 gün hastanede yattık biraz düştü çıktık ama yine uyuyor emmeye bile uyanmiyor neredeyse meme uçuk fazla olmadığı için 3 gündür sütüm geliyor az az stresten oda azaldı emmek istemiyor maalesef ne yapiyim akıl verin bana lütfen