Busraalii Kızlarr selamm, bulantıyı geçirmek için denediğiniz yöntemler nedirrrr?? Ben maden suyu içince biraz rahatlıyorum ama her zaman degil..
Nnanaa Busraalii prilam dışında bişey fayda etmemişti bana ama leblebi,kraker falan tavsiye ediyorlar
starrysky Busraalii benim hayatımı prilam ile limonlu su veya soda kurtarmıştı başka hiçbir şey iyi gelmiyordu bir de aç kalmamaya çalışın tost ya da kuru şeyleri meyveyi az az sık sık tüketin ben 38+4üm hala midem kötü oluyor başlardaki kadar olmasa da son zamanlar ilk aylardan bile zormuş dedirtti🤷🏼♀️ Allah yardımcımız olsun🤲🏻
Busraalii Nnanaa prilam bende kullandım ama bıraktım şimdi, ani gelen bulantılar için soruyorum neler yapıyorsunuz diye
Slakiprtci Busraalii soğuk su bana iyi geliyordu hatta hala olsun başımın uçunda durur bi bardak kalkar kalkmaz içerim ☺️
Slakiprtci Busraalii 21 haftalık olduk 16,17 haftalıkken baya azaldı canım bazılarında 14,15 de bitiyormuş kişiden kişiye değişiyor sanırım ama sabah bulantıları beni bitirmişti 😂
adatuna En rahatlatan şey maalesef kusmak. Saatlerce bulantı yaşıyorum sonunda kusunca yeniden hayata geliyorum kısa süreliğine😬
Mavinin_kadini Busraalii selamlar ben ayva ve çubuk kraker tüketimi ile bastırdım. Deli dehşet mide bulantısı yaşadım. Hatta 3. Ayda 9 kilo verdim.
Pinar4588 Busraalii ben maden suyu içine limon sıkıp ve bazen biraz tuz atıp ağzımın tadına göre limonu daha fazla koyup tüketiyordum çok rahatlatıyordu beni bi dene istersen canım. Sabah uyandığım gibi olan bulantılarıma bende çare bulamadım maalesef istifra ediyordum