Nur4400 Kızlar 3 aylık hamıleyım 4 gun sora randevum var özel hastaneye gıdıyorum bu arada 13 haftalık olmus oluyorum gıttıgımde ıkılı tarama testıne cagırdı doktor cınsıyetımıde yüzde ihtimalinide olsa soylermı sızce??
Yazmelegi_ Nur4400 bebeğine bağlı canım ben 18+2deyim 2 kere gittik göstermedi bacakları kapalı haldeydi 😁
dilos011 Nur4400 12 haftalıkken doktorum erkek dedi değişmedi hala öyle pozisyona bağlı 27+2 yiz su an
Fahin Nur4400 merhaba canim. 13 haftaliken bana tahminde bulundu bi cıkıntı var diye ama kesin degil dedi. Sonra 16. Hafta da gittik tekrar cikinti falan yok. Cinsiyet kiz. Yani snaa tahminde bulunur ama kesin olmaz. Kendiini cok odaklama derim
YagmurAnnesi Nur4400 kızımı 13+5 de öğrenmiştim. Randevudan yarım saat önce vişne suyu içip çikolata yemiştim. Kızımın bacak arasını ben bile çok net bir şekilde görmüştüm 😍
Fatoooooommm Nur4400 doktor tecrübeliyse pozisyon uygunsa yüzdeye kalmaz direk net söyler ben 13+0 da oğlumu öğrenmiştim ve hiç ihtimal değildi yani erkek bebek hayırlı olsun dedi direk 😊