Acil durumum vardı aradım ameliyatım var dedi devlet hastanesinde yatışım oldu bir de aradan acil hasta çok alırdı beni almaması çok üzdü uzun süreli takipliydim, ayrıca arkadaşım memnun kalmadı yeni doğum yaptı bir de ben muayene ortasında kalktım cihaz bozuldu o sırada hediye veren hastalarını aldı cihaz hazır olduğu halde beklemek zorunda kaldım ne yazık ki