Kızlar ikili tarama testin sonucu e nabızda görünüyor mu ? Ben bakıyorum daha çıkmamış 15 gün sonra dedi kan alana hemşire 15 martda 15 gün oluyor ama muayene olacak mıyım randevu almam gerekiyor mu öncesinde yoksa sadece sonuç mu göstericem kafam karıştı baya ??