Bende normalde de kansızlık zaten vardı doktorumun verdiği kan ilacını günde iki kere kullanmama rağmen geçen hafta yaptırdığım tahlil sonuçlarımda değerlerim hala düşük. Ferritin 5.07 yazıyo karar sınırı 13-150 olması gerektiği yazıyo. Ve doktorum doğumda minimum 11 olmalı diyordu. 33. Haftadaym panik oldum. Aynı durumu yaşayan varmı lütfen biri bişey desin korkuyorum 😢😢