Bsrakrs Doğumu 3 ayım kaldı kızım olucak nasipse bir oğlum var ismi barış🥰 Kızımın ismini asla kararlaştıramıyoruz içime sinip hadi bu olsun diyemiyorum benımle aynı durumu yaşayan varmı acaba ne bu kararsızlık cidden çok zorlanıyorum :(
_yfs_ Bizde aynı durumdayız benim ilk gebeliğim kız bebiş bekliyoruz ama dediğiniz gibi içime sinen heh tamam dediğimiz yok maalesef 🙄
ezgi95demir 3 haftam kaldı hala içime sinen kız ismi yok😂 Eliz, Ada, Derin, Neva listemdekiler belki size yardımcı olur😅
Pnar_nar27 Aymira, Azra, Buse, cemre, güneş, Miray, Dilay, benimde beğendiklerim, benimde kız bende bunlardan en favorim şuan Aymira fikrim değilmezse Aymira olacak 🙂
Narinsuu Az önce okudum HiFA adını hoşuma gitti sanki 27 haftalığım ben de hala isim bulamadm. Şimdilik favorim bu