Çatı ağrısı yüksek ihtmal bende hala var son 3 haftadır yoktu rahattım yine başladı tam sizin haftalarda başlamıştı 30 haftalıgm yine başa döndük magnezyum aşırı rahatlatıyor doktorum da söylemişti bugün de kontrolüm var kalsiyumum düşük cıkmış önerirse bide kalsiyum iceceğim ikisinin cok iyi geldiğini okumuştm.Benm daha siddetli sanki cocuk alttan cıkacakmş gibi adım atamıyorm bir kaç adım attıktan sonra acılıyor