16+3 günlük hamileyim. Kese etrafında yoğun kanamam olduğu olduğu için dr sürekli yat dedi. Normal de 5 vakit namaz kılan biriyim dr yat dediğinden beri kılamıyorum korkuyorum bişey olucak diye. Ama ayağa kalktığında her hangi bi agrım vs yok. Acaba kılabilir miyim yavaş yavaş namaz kanamami tetikler mi oturup kalkmam yani. aynı durumda olan var mi ? Ne yaptınız?