ezgi95demir bende kızımın adını Derin koyucam en sevdiğim isim şuan ☺️ Ama Demir soyadıyla birlikte fazla kafiyeli oluyor sanki. Kız olduğu için ilerde evlendiğinde zaten soyadı değişebilir. Bence soyadına bağımlı kalmak yerine gönlünüzden en cok hangi isim geçiyor, beğeniyorsanız içinize sineni koyun ☺️