Zuzununannesi01 Kızlar hangi bezi aldınız bende şu an araştırma yapıyorum bez konusunda kararsız kaldım
55Ozge41 İki çocuğumda Prima kullandım hep şimdi 3.ye hamileyim sleepy aldım bakalım iyi gelir inşallah
Sahnedekimadam Bütçen varsa en iyisi prima 💜 Bide Goon bebek bezi var , primaya çok benziyormuş yorumlar çok güzel araştır istersen
Nilufer_06 Sahnedekimadam Prima uygulamasını indirip günlük giriş yaparak arada anket geliyor onları cevaplayarak puan biriktirip ücretsiz olarak bez alabılıyorsunuz bilginiz olsun ben hamileligimin başında yükledim suan 29. Haftamızdayız ve o biriken puanlarla 3 paket bez aldım 🍀
Nilufer_06 Mavisim099 günlük giriş yapmayı unutmayın ben eşimin telefonuna da indirdim kendisi unutsa ben giriş yapıyorum suan benden çok puanı oldu ☺️
Mavisim099 Nilufer_06 yaa bise soracam size 🙄 bi arkadasimi davet ettim indirdi ilk fiş yuklemede 150 kalp kazanacaksiniz dedi m fiş ne demek onu anlamadım
ikikedi-birbebek Zuzununannesi01 Molfix aldım 😇 Henüz kullanmadım fakat su ile deneme yaptım sızdırmadi hemen çekti suyu kokusu vs. Yok memnun kaldım birde bebişimiz doğunca deneyip göreceğiz 😇