Haticesekerci Kızlar merhaba 19 haftalığım bazen bebeğin olduğu yer sımsıkı yumruk gibi oluyo ve dışarıya doğru yumruk gibi oluyo. Aynı durumla karşılaşan var mı acaba.
Sedoos0 Haticesekerci Bende yaşıyorum o durumu canım sanki bebek dönüyo ondan sertleşiyo ve o an cok ağrı oluyo neden acaba
Karaca61 Haticesekerci bende yaşıyorum normal heralde önce bi ağrı oluyo sonra bi elliyorum karnıma tek bi yere toplanmış cok sert bebek dönüyo heralde anlamadım bende ☺️🙏🏻
umena Sedoos0 bebek toplanıyor normal bir tık erken başlamış sizinkiler çok aşırı olmadığı müddetçe sorun teşkil etmez doktorunuza danışırsınız
Eybikk 19+2 haftalığım bende bebeğimiz gün içinde şekil değiştirdiği için toplandığı yerde sertlik oluyor bir süre sonra düzeliyor zaten sizi çok rahatsız ediyorsa toplandığı yerde hafif rahatsız edin oynayın düzeliyor inat değilse 😇
newmom07 19 haftalığım aynı şeyleri yaşıyorum yürürken ami sertleşme vs doktorum ile bugün görüştüm bebek hareket ediyor dedi ❤️