Ben de aynı haftalardayım. Bacak krampları haricinde çok bir sıkıntım yok ama azıcık hareket edince, yürüyüş yapınca belim çok ağrıyor, hatta kalçam çıkmış gibi hissediyorum bazen. Halsizlik vs çok yok ama zaman zaman oluyor. Tüm gün evde yatıp TV izlemek istiyorum. Biraz daha enerji veren gıdalar tüketmeye çalışıyorum öyle olunca. Tahin pekmez, helva, bal, muz gibi mesela. Onları yiyince çok daha iyi hissediyorum kendimi. Belki sizde de işe yarayabilir. :)