bebisimoluyor Hep kusuyorum bebeğim neyle besleniyor onun adına üzülüyorum gaviscona başladım son 2 haftadır falan ama o da çok etki etmedi . bebeğim için üzülüyorum ne yapmalıyım
Melekg bebisimoluyor kilosu felan nasıl doktor ne diyor bn 32 yim hala ara ara kusuyorum midem yanıyor canım hiç yemek yemek istemiyor yine de doktor önde gidiyor demişti cuma kontrol var bakalım ne dicek
selinsmother bebisimoluyor bende aşırı kusuyorum 30+4 bebek 2 hafta önde gidiyor onunla çok da alakası yok bence
bebisimoluyor Melekg normal dedi çok şükür . elimde olan bir şey olsa zaten kusmayacam ama elimde değil bu Allah’ın takdiri . ama ben üzülüyorum aç kalıyor bebek die
Melekg bebisimoluyor oğlumda hiç kusma dım ben rahattım ama bu kız beni maffetti bende üzülüyorum kusarken üst üste boğulacak gibi oluyorum mesela doktora sordum çok iyi besleniyor önde bile dedi şeker yüklemesi istedi elimizde olan bişey değil gerçekten