Ben de ilk gebeliğimde 7. Haftada kürtaj olmak zorunda kalmıştım. O yüzden sizi anlıyorum. Bu gebeliğimde en son 8+6 yken gittim, 1 ay sonra gel dedi ama 2 hafta sonra gidicem. Acaba yaşıyor mu? Diye düşünmeden edemiyorum çünkü. 1 aylık periyotlar bana göre değil 2 haftada bir gidicem karar aldım 🫠