Bak yazarken bile bi ağlamam geldi xhdjdjxkd öncelikle 2 haftalık çok acı verici olan yokluğumu fark eden etmeyen herkese selam canlarım 😂 az biraz tutsak edilmistim de bitti şükür 🥴 başlıkta gördüğünüz üzere doktorunuz size böyle dese tepkiniz ne olurdu,hoş ben tepki faaln veremedim de 🥲 4 gün önce 34 haftalıkken tam doktora gittim ve adet sancısı gibi ağrılarımın olduğunu söyledim muayene etti ve evet doğuma yakın olur bebekte aşağı inmiş dedi,kilosu 2.300 olmasına rağmen (bence haftasına göre iyi zaten genetik zayıf tombis bi bebek beklemiyorum) bebek çok zayıf,karın çevresi geride ağzın hiç boş durmasın hep ye falan dedi…sonra nst istedi girdim sancım çıkmadı,alttan muayene edicem açıklığa bakıcam dedi,alttan muayene etti ve yaşayan bilir yani çok acıdı refleks olarak bağırdım bende,baska bir sey yapmadım ama yani kendimi kasmadım,geri çekilmedim sadece bağırdım…açıklık yok ama yumuşamaya başlamış dedi sonra eşim normal doğum ile ilgili bir sey sordu doktor,eğer ki anne ben normal istiyorum derse her şeyi de uygunsa normal olur ama ben Ayşe’de normal doğuracak potansiyel göremedim dedi….🥺😬 yani 34 e kadar hiç bi korkum falan yoktu ama o açıklık muayenesinin acısını görünce çok korktum tam kendimi teselli etcem derken doktor da böyle deyince bütün cesaretim uçtu gitti açıkçası çok üzüldüm bütün dönüş yolu ağladım xhdnsnmsms doktorun demesiyle olmuyor tabikii ben elimden geleni yapcam insaAllah son ana kadar olmazsa hayırlısı derim elbet ama bilmiyorum iste su an çok korkuyorum zerre cesaretim falan yok napcam bilmiyorum 🥲 çok uzun oldu kesin ama size anlatmasam çatlardım 😂🤤