Kerem2014 güvenme doktorlarda ne yaptığını bilmiyor bazen benm ilk gebeliğimde neler çektim neler dediler psikolojimi bozmuşlardı sanırım stresten düştü artık bebeğim şimdi ikinci gebeliğimde sadece rutin kontrollere gidiyorum ve herşey yolunda şükürler olsun aklını bulandırma bence ayrıca amniyosentez de düşük riski var bence içini ferah tut ve sabırla bekle Rabbim ne verirse hayırlısını verir kendini bilmez doktorların tuzağına düşme