Elfthkrtldu Bende kestirmiştim canm 7 günlükken sünnet diye 1. Kızımda kestirince saç dibi yoktu 6 aylıga kadar anca uzadı ama 2. Kızımdada kestirdim onda kendi saç dibi vardı 1 hafta sonra saçları çıkmaya başladı kel kalmadı öyle hızlı uzadı onun saçı Allah nasip ederse 3. De oglan dogumumda yakın onunda sacını kestircem 7 günlükken 🌸 Allah kabul etsin şimdiden 🤲