Merhaba kızlar 36. Haftadayız meryem ana eli otunu çok duydum doğumu kolaylaştırdığını açılmayı hızlandırdığını vs. Bu yüzden bu otu aldım nasıl kullanacağım konusunda araştırma yaptım ama net ve doğru bı sonuç alamadım. Bilgisi olan var mı veya daha önce kullanan?