Xhjdjdjdjdjjdjdjdhdhd Lohusalık döneminde normal pedler mi kullanılır yoksa ona özel bezler mi oluyor oluyorsa markasınıda yazarmısınız acaba.hani çok fazla mı kanama oluyor az mı kisiden kisiye degisiyormu merak ediyorum.
Tubatgn Xhjdjdjdjdjjdjdjdhdhd Ben normal doğum yaptım hastanede kaldığım gün çok kanamam oldu hastanede gazlı pamuğa sarılı ped verdiler bol bol aldım eve geçince onu kullandım o bitince mesane pedi aldım ama çok fazla büyük olduğu için her yerimi pişik yaptı normal pede geçtim
2022bebeki Xhjdjdjdjdjjdjdjdhdhd Kanama kişiye göre değişir. Depend kullandım ben ilk gün sonrasinda normal uzun pede geçtim ikisi de konforlu oldu
cokkasmabeabi Xhjdjdjdjdjjdjdjdhdhd iki gebelikte de almadım normal ped işimi gördü açıkçası(normal doğum)
Beyazinciii Kişiden kişiye değişiyor kanama. Her türlü büyük boy depend alsanız iyi olur. Kenarlarından yırtılıp çıkartılabiliyor
Zeeynep1 Xhjdjdjdjdjjdjdjdhdhd depend aldim cokta ise yaradı kolaylık sağladı hasta bezindense o daha rahat.