Merhaba bilgili annenler bir sorum olucak. Son adetim 3 şubat, adetim 7 gün geçince kan testi verdim (2 gün önce cuma günü )beta test sonucum 4067 çıktı. Yarın tekrar kan vermeye gidicem. Bir yakınımız 7 güne göre baya yüksek çıkmış yoksa ikiz mi olucak diye takıldı böyle bir şey olabiliyor mi yüksek çıkması ikiz ihtimalini mi doguruyor 🙈
Ve bu deger iyi bir degermi ilk gebeligim