Kızlar 22.haftamda acil serklaj atıldı benim tüp bebek oksapar ve coraspirin kullandığım için kanamam çok oldu işlem sırasında 2 saate yakın sürdü lekelenme şeklinde geliyor hala progestan fitil kullanıyorum oda akıntı yapıyor baya kahverengi sarımtırak arası bişey kan gibi değil baskı hissediyorum sol tarafta ara ara ordaki bebeğim baş aşağı pozisyondaymis oda etki ediyodur ve sık sık tuvalete çıkıyorum çok su içiyorum ondan mi bilmem şuan 25+3 üz sorum şu acil serklaj olan gebeler hala akıntı devam ediyor mu baski hissi sizde de varmı korkuyorum yine açılma olcak diye 😓 açılma olsa kanamam falan olur dimi Allah korusun çift dikiş attı doktorum ama insan yine tedirgin oluyor salı günü kontrolüm var soylicem doktoruma ama size de danışayım dedim benim gibi olan varmı?