Hamidek elvinimmm kaçıncı haftadasınız 28 de ben de olucam iğnede pozitif çıkma durumunda süreç nasıl ilerliyor onu merak ediyorum
elvinimmm Hamidek pozitif olunca bilmiyorum tahlilim negatif çıktı ignemi yazdi hatta kontrole gittim zaman 26.haftaydim sonuc cikana kdar 27 oldum igneyi yazdirmaya gittigmdr 27 nin sonundayim tam 28.haftaya girmeden ben igne oldum bi sıkıntı yasamadim