Eyll_lna Kulaklarım durmadan kaşınıyor hamileyim herhangi birşey yazmadı doktor bu yüzden koru pamukla dedi sadece nere yazdım elma sirke diyor üzüm sirke damlatmayı düşünüyorum deneyen var mı kulak kaşıntısına ne iyi gelir bilen var mı
Pnr_KMRC1 Eyll_lna kulak için deilde genel olarak kaşıntıya elma sirkesi iyi geliyor organik elma sirkesini kulak çubuğuna damlatıp kulağınızı silebilirsiniz kulak içine falan damlatmayın geçmiş olsun🌸
Nazlicihangir Eyll_lna Belki de egzaman var, sirke falan kulağın yanabilir. Bende egzama var gebelik öncesi ilaç kullandım fakat fayda etmedi hala devam aşırı rahatsız ediyoe
Nimet43 Nazlicihangir bende de gebelikten once kulaklarimda egzama vardi damla yazmisti doktorum kullandim rahatladi damlyi birakmistim hamileligimin 4. Ayinda tekrarladi doktoruma sorarak damlayi tekrar kullandim zaten birkac gun kullaninca rahatlattı biraktim
Nimet43 Nazlicihangir sirke egzamaysa hic fayda etmiyor aksine damlayinca yakiyor epey dogal yontem denedim suan kuru tutmaya ozen gosteriyorum egzama tekrarlamasin simdilik hafif kasinti ile idare ediyorum
Nimet43 Eyll_lna psovate losyon kbb doktoru yazmisti bana yine de doktoruna sorarak kullan zaten etkisini gorunce birakirsin hemen prospektüs de hamilelikte doktorunuza sorun en az miktarda kullanilmali yaziyor