Asla tutmayı düşünmüyorum. Zaten iki saat aç kalsam elim ayağım titriyor. Sabah gözümü açar açmaz açım diye uyanıyorum. Her şeyi geçtim susuz asla duramıyorum. Bebeğin en kötü ihtimal suya ihtiyacı var. Dinimiz bu kadar kolaylık sunarken kendimizi zora sokmaya gerek yok diye düşünüyorum