Kızlar spinal sezeryanla doğuma giricem, fotoğrafçı tutmak istiyorum ama istediğim aslında tek poz şu koynumuza koydukları ilk an 🥰 sadece onun için tutmaya gerek var mı bilemedim hemşirelerden ya da orda görevli birinden rica etsek acaba resim çeker mi bilemedim daha önce deneyimlemiş biri var mı