KaderD
11+6 yım ve sürekli şiddetli baş ağrısı çekiyorum proğramda baş ağrıları olabilir yazıyodu kan hacminden dolayı ama inanılmaz ağrım oluyo ne kadar daha sürücek bilmiyorum😕 var mı benm gibi baş ağrısı çeken veya böyle olup belli bir hafta sonra geçen?