baharclk Kızlar doğum izni 32. Haftada başlıyor ya. Ben her hafta pazartesi günü bulunduğum haftaya girmiş oluyorum. Yani bugün pazartesi mesela 24. Haftamın ilk günü. Bu durumda 32. Haftamın ilk günü olan pazartesi günü işe gelmiycekmiyim? Yoksa o hafta yine cumartesiye kadar gelip 32yi doldurucakmıyım? Hangisine göre rapor yazılmalı bilgi verirmisiniz. 5 mart pazartesi günü 32. Haftamın ilk günü. Rapor hangi günde kaçında başlayacak?
Dmtozcy38 32 haftaya girdigin gun doktora gidersen sana soruyor calisabilirmisin raporunu veriyimmi diye. rapor oldugunda pazartesi verirsim o gunden sonra ise gitmezsin... bende her cuma hftami.dolduruyordum gittim 32 inci haftamin.ilk gununde hemen veriliyor ben 34 haftaya kadar calisilabilir raporu aldim. 37 iyi beklemedim.erken dogum olursa hakkin yaniyor... bu carsamba son gunum.isyerinde
Aysealty Dmtozcy38 canım hakkın yanıyor derken ne demek istedin?ben gidebildgim kadar işe gitmek istiyorm zaten dogum izni kısa hepsi sonraya kalsın diye bilmedigim bişey var sanırım acıklayabilir misin?
Minecanturk85 Bende pazar günleri haftama giriyorum nasıl olucak acaba ya şuan 21+1 günüm.. doktor zamanı 32+1 olucak ha birde şey sormak istiyorum hani 21+1 21 hafta bitmiş, 22den gün almış oluyorsam, doktora tam 32+1 demi gitmeli, yoksa 31+.... olanlardamı
Minecanturk85 Ozaman 31+.. günde gideyim ben olmadı tam 32-+.. beklerm 😍 bu hesabı hep karıştırıyorum çünküde
Alinmavi Minecanturk85 benim her persembe haftanin son gunu cuma yeni haftaya giriyorum. 32+6 da persembe ise gittim 33+0 da cuma cagirdi raporu vermek icin. O gun gitmedim işe o gunden basliyor.
Bejna Minecanturk85 32+0 dan 32+6 ya kadar istediğiniz gün gidebilirsiniz doktora bu aralıkta alınıylr doğum izni
Elislina Haftada doktor rapor yazıyo çıkıyorsun zaten yasal olarak 7 buçuk saat çalışıyoruz kızlar unutmayın🙏🏻
MdhTpz Ben 32+1 oldugum gun aldim raporumu verdim isyerine.ama istersen 32+0 dada alablirsin bi kac gunun onemi yokmus 😙
AyKizim [silindi] Aysealty Bana 32. Haftada dönmesi lazım dedi bu haftaya kadar bekledi 37.haftaya kadar.Doğru diyorsunuz.38 e kadar bekliyorlar.
Dmtozcy38 canim 37 inci haftaya kadar calisilabilir raporu aldin diyelim.. 36 da dogum yaptin dogumdan.onceki calistigin sayilmiyor yine dogum sonraki 8 haftani kullaniyorsun diye biliyorum istersen 170 ara ordan daha detayli ogrenebilirsin
Busrakaratepelerden Hakkınız yanmaz ne kdr kullandiysan çalışma hakkını okadari doğum sonrasına ekleniyor mesela normalde 32 ile 37 arası 5 hafta ama sen 36 da doğurdun o zaman o 4 hafta doğumdan sonrana ekleniyor yine yani kullanmadigin kadarı eklenir