en_guzel_emanetlerim Slaedz bana ilk hamileligimde kızımda doğuma az kala doktorum önermişti em fazla 2800 doğar nesquik çikolata topunu sütle birlikte ye demişti kilo aldırıyormuş
Eemoom Slaedz valla bilmiyorum 30. Haftadan sonra artık daha hızlı alınıyor 😂 30 dan 15-20 kilo alanı gördüm bünye de müsaitse oluyor 🙉🥲
Hizligonzales Slaedz zararli degil canim ben oglumdada surekli yerdim bundada yiyorum valla cok severim sutlu yads sutsuz hic farketmez kilo olayini bilmem ama ye bisey olmaz.
BbabyMom Ben tadını çok sevdıgım için sürekli yiyorum 😁kiloyla alakası varmı bılmıyorum ama günde ıkı kase yıyorum 😋