Hadiyeuzn Kızlar merhaba bugun 5+2 günlük olduk ve akşam namazından sonra cok şiddetli midem bulandı sizin ne zaman başladı bulantılarınız pregaston kullanıyorum ondanmı acaba erken değilmi bulantı için ?
Agg0207 Hadiyeuzn ilactandir bence çok ağır bir ilaç ben dayanamadım bıraktım öldürdü beni resmen bulantı halsizlik basdonmesi herşeyi yaptı.ama 6+3 oldum son günlerde bulantı oldu ilaç icmesemde hicbirsey yiyemiyorum kusmuyorum ama normal hayatını devam ettiremiyorum
tkgziremmy06 Ben progestan kullanana kadar hiçbir şeyim yoktu hafif bulantı dışında progestani ağızdan alınca gece boyu istifra ettim ve şimdi fitil olarak kullanıyorum suan 13+0 mide agrisi dışında yok cok sukur ❤️
Cekilmezbirkiz Şu an 5+4 sanırım koku duygum artıyor ve bazı şeylerden rahatsız olmaya başladım. Şehrin kokusu bile iğrenç geliyor