Şuan 31 haftadayım ve ara ara vajinal ağrı çekiyorum sanki her an doğacak bebeğin başı düşecekmiş gibi kaldı ki tek sorun sezeryanla doğacak olması😂 bu arada cinsel iliskimizi bitireli 2 ay oluyor nerdeyse yani sebebinin bu olmadığını biliyorum ara ara da sancılanmaya başladım sanki 3 gebeliğim ama 9 yıl aradan sonra herseyi unutmusum sanki