Herkese merhaba , yaşadığım bu durumu paylaşmak istiyorum, yalnız mıyım diye merak ediyorum ya da böyle düşünen birine ne tavsiye edersiniz bilmek istiyorum.
Bu benim ilk çocuğum , 32+5 günlük hamileyim . Hamileliğim çok sorunlu geçti , kanama, düşük riski , rahim ağzı açılması vs çok şey geçirdim. Yaklaşık 3 aydır da evdeyim . Ya annem ya kocam ya da kayınvalidem bana bakıyor . Yatmaya iyiden iyiye alıştım . Doğuma 40 haftalık doğum yaparsam eğer 51 gün, daha erken olursa daha da az bir vakit kaldı .
Düşününce doğumumu nefesim kesiliyor . Nasıl doğuracağım, kesinlikle yapamam diyorum. Hadi bir şekilde doğum yaptım ama sonrasında ben nasıl bakarım , bu kadar küçük bir şey bana nasıl muhtaç olur, aman Allahım kaçmak istiyorum diyorum . Yani bebeği düşününce sevinç ve mutluluktan çok kaygı duyuyorum. Nasıl bakarım , nasıl olacak ,anneliğe alışabilecek miyim, şuan kendimi hamile olmama rağmen “aman Allahım iyi ki anneyim , iyi ki bebeği yaptık” demiyorum yani bana yüklenmedi henüz annelik hissi/duygusu.
Hatta lohusa kafasını şimdi yaşıyorum , kaçıp gitmek istiyorum, beni bulmasınlar , bu sorumluluk bana yüklenmesin , korkuyorum diyorum .
Sizce ben normal miyim ya da benimle aynı hissedenler oldu mu , olduysa da bu duyguyla nasıl baş etti. 🫠