istkizannesikatıloyorum. Buralar bizim der gibiler. Özgür bir platform kim ne yazarsa yazar, ilgisini çeken okur yorum yazar zaten. Koskoca başlıkta yazıyor kanama yada kaynana yadaelti diye. Gördünmü geç, kimşn ne yazdığı kimş ne ilgilendirir. Hamilelik psikolojisi diye bişey var, bazen insan kendini tek başına ve caresiz hissedebilir.