Merhaba kızlar ben geçen gitmiştim 1270 tl ye doktor haftaya da gel dedi özele gidiyorum normalde muayeneye gittiğim zaman diğer hafta kontrol ücretsiz oluyor ya bu gittiğimde detaylı ultrason randevusu alıp gitmiştim haftaya çağırdığında giriş ödermiyim acaba karışık yazdım umarım anlamışssınızdır