Ya sinir oluyorum bu işlere benim pislik mudurum illa gece nöbeti tutacaksın diye dayatti neyse gttim rapor aldım 16.haftaya kadar, 16 24 arası nöbete kalacağım yoksa heyet raporu istedi başka yerlerde böyle degil müdürler inisiyatif gösterip hamile kadını gece gece 26saatlik nöbete sokmuyorlar oyle sinir etti ki beni ,yatili kurum bide kötü kokuyor her odayı gece gezmek zorundayim yarım saatt3 bir dolaşmak zorundayim felan hamilelikte olacak şey mi bunlar