Arkadaşlar merhaba normalde son adet tarihim 29 haziran ama bana doktor 7 temmuz de demişti bende belirtiyorum genelde ama ulstrasona 7 temmuz daha uygunmuş yani normalde 36+4 olması gerekiyor ama diğer türlü 35+3 gibi falan oluyor bu durumu yaşayan oldu mu son 24 gündü normalde düzeltince 32 güne çıktı kafam karıştı 🤔