Arenbebek kuzum ben daha dogum yapmadim ama genel anestezi istiyorum. Herkesin kendi tercihi, kendi bunyesi tabi. Spinalden sonra korkunc bas agrisi cekem tanidigim da var, cok rahat geciren de var. Ben zaten genel istiyodum doktorum da genel yanlisi.