Melisakln06 Birkaç soru sormak istiyorum😅 1- Çin takvimi yanıltır mı? 2- Bu sene kız senesi mi yoksa erkek senesi mi? 3- İsim için fikir verir misiniz 😁
Ozgeguney Melisakln06 Çin takvimi ben de tutmadı. Kız erkek senesi diye bir şey olduğunu da düşünmüyorum, erkekten y kromozomu gelirse erkek, x gelirse kız oluyor 🤷🏻♀️
ikizannesi1201 Melisakln06 çin takvimi bende tutmadı😬Kız senesi mi erkek senesi mi bilmem benim çevremde karısık cinsiyetleri su an
Zln2152 Melisakln06 yanıltır mı bilmiyorum ama beni yanıltmadı 😂 Her iki gebeliğimde de doğru çıktı Bence bu sene erkek senesi ben ve çevremde hep erkek bebek bekleyen anneler var 💙 İsim için fikir verelim ama kız mı erkek mi bilmiyoruz nasıl fikir verelim kız 😂
Hzzz Fuhrer Fuhrer Fuhrer Buldum çözümü ben çin takviminin tam tersi doğru cinsiyet ozaman 😂😂😂😂😂😂🥰🥰🥰🥰
Hayriye1234 Melisakln06 çin takvimi ve dahası da tutmadı. Oğlum oluyor 💙 ismi Göktürk olacak. Kız olsaydı Defne olacaktı
Fuhrer Hzzz hangisine tutunursa yavrucak o oluyor çin takvimi, asermelere göre cinsiyet tahmini yalan hep 😅
Zln2152 Melisakln06 kız ismi için Asel Duru Lina Ada Ecrin Mina Erkek ismi için de kısmet olursa oğlumun adını bırakacağım (Alparslan💙) Göktuğ Doruk Yağız Ertuğrul Asaf Asil Yuşa Şimdilik aklıma gelenler bunlar 😀
Zeynep2535 Melisakln06 çin takvimi benimde tutmadı. Erkek çıktı kızım olucak. İsmini Gökçen koyacağız ☺️ banada bu sene kız senesiymis gibi geliyor özellikle benimle 1 ay önden 1 ay arkadan gelenlerin hep cinsiyetini kız duydum ☺️
Pnr_KMRC1 Melisakln06 çin takvimi bende tuttu erkek diyordu erkek bebek bekliyorum🫶👼🏻💙 bu senede erkek senesi bence çevremde doktor kontrolün kime denk geldiysem erkek dedi ☺️
Freefam Benim cevremde 4. Aya kadar olan herkes erkek bekliyor 4-9 aya kadar olan hamileler kiz bekliyor Benim bebegimin henuz cinsiyeti belli degil Cin takvimi erkek diyor bakalim ne cikacak ben de erkek hissediyorum