Yazmelegi_ ben de öyle devam ettim ama çok pişmanım 37. Haftadayım hiçbir yerimi göremiyorum karnımdan, aynanın karşısında yapsam belim ağrıyor sırtım kopuyor zaten tam göremiyorum ordan da😬 şimdi son haftadayım diye riske atıp ağdaya da gidemiyorum, eşimden yardım alıcam en son doğumdan önce başka çarem kalmadı 😓