usenmedimyaptimbirvelet Beyazeller bende ikiside var bebeğim babybjörnü daha çok seviyor gün içerisinde hep onda uyuyor diğer otomatikte direkt ağlıyor
ipekmom_ Beyazeller bende normal aldım canım henüz bebeğim doğmadı ama arkadaş çevremde gördüklerim 40ı çıkanlar kullanmaya başlamıştı hep çokta memnunlar, otomatik hiçbir fikrim yok
cokkasmabeabi Beyazeller otomatik daha mantıklı geliyor bana. Ben koyup kendim pispis yapacaksam pek konforu kalmıyor. Aslında ilk iki cocukta gerek görmedim ama üçüncüde herşeye nasıl vakit ayiracagimi bilemiyorum en azından elim ayağım olur düşüncesindeyim
Yazmelegi_ Beyazeller evet var normal kullanan da var otomatik kullanan da normalde bebek daha iyi uyuyor diyorlar yengemin çocuğu da normal de daha iyi uyuyor
Ygmrsrcn Bende ilk otomatik daha kullanışlı olur diye düşünüyordum ama ablamın arkadaşı normal olanı tavsiye etti. Kızı 2 yaşında ve çok severek kullanıyormuş sürekli onda uyuyormuş. O yüzden bende normal olanından almayı düşünüyorum
m_k34 Bende normal aldım bir de bebek arabasını ve puseti baglayabilecegim salıncak aparatı aldım onları kullanic evde .
berceste5155 Beyazeller normal olanı kullandım gayet güzel kızım yan dönmeye başlayana kadar da içinde yatırdım