Aslbal17 Deneyimli annneler su açıklık olmadan gelir mi? Ara ara sancım oluyor sanki ilk gebeliğim emin olamıyorum
YagmurAnnesi Aslbal17 Benim suyum gelmişti ilk hamileliğimde hemen duş almıştım ortalama 1,5-2 saat falan sonra evden çıkıp gittim hastaneye. Hastaneye gittikten sanırım 6 saat sonra falan doğum oldu. Yine kontrol et kendini sancılarını…
Bet1 Aslbal17 benim suyum gelir gelmez hastaneye gittik 8cm acilmam vardı ve çok sancım çıktı ama ben hiç hissetmemistim. Makat geliş olduğu için sezeryan oldum gerçi. Belli olmayabiliyor açıklık hissedilmiyor
Sedaakuzey Aslbal17 kardeşimin önce suyu geldi ama hiç açıklık olmadı hatta suni sancı falan verildi sonunda sezeryan oldu inşallah sizin açılma olmuştur kolay bir doğum geçirirsiniz
Aslbal17 YagmurAnnesi ben de şimdi haber verdim doktoruma hastaneye gidiyorum teşekkür ederim yorumunuz için
Aslbal17 EfnanUmay23 açılma çpk yok sanırım ebe ne dedi tam anlayamadım bir cm dedi sanırım. Nst de de baktı tam net bir şey demedi yarın öğleyi bulur demiş eşime. Gece uzun inşallah sancılarım gelir sağlıkla kolaylıkla kavuşalım oğlumla🥹🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻
EfnanUmay23 Aslbal17 ayy Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla ve rahatlıkla kucağına alırsın bebişini dualarım seninle ❤️😘
EfnanUmay23 Bet1 benm 39+1 oldu hiç açılma yok 😞 senin nasıl açılma oldu günlük rutinin dışına mi çıktın kendindenmi oldu acaba 🥺🙈
Bet1 EfnanUmay23 valla canım hiç bilmiyorum erken doğum oldu o zaman 34 haftalık doğum yaptım çok şükür kuveze girmedi. Şu an 22 haftalık hamileyim ve gene erken doğum riskim var evde dinleniyorum. Zamanında gelsin tüm bebekler ne çok bekletsin ne erken gelsin 🙏🏻💜
Aslbal17 Oğluma kavuştuk bu sabah 9da. Epidurallı Normal doğum oldu benim için zor bir süreçti Rabbim bekleyen tim hamile arkadaşlarımı evlatlarına kolaylıkla hayırlısıyla kavuştursun inşallah 🥰🥰🤲🏻