Tusami Bu gün 34 e girdik çok şükür 🙏 sabah önce eşim fark etti, senin karnın biraz aşağı mı inmiş dedi. Yani nasıl desem göğsümün altında boşluk oluştu, tamamen değil ama aşağı doğru gitti biraz. Erken mi normal mi ? İkinci gebeliğim bu.
Busrata33 Tusami gebeliğe göre değişir demeliyim benim karnım hep asagıdaydi 32.hafta doğuma hazırsın dikkatli ol demişti doktorum,doktorunuzun deyimi önemli bence şu durumda erken doğum gibi riskiniz varsa ağır işler yapmayın.
Tusami Busrata33 bu cumartesi randevum var, ilk nst ye gireceğim. Erken doğum riski var demedi hiç, herşey yolundaydı geçen hafta.