Merhaba Güzel Annelerim Bu benim 3. Hamileligm 38+2 haftalıgım bugün aşırı derecede vajinamda bi baskı hissediyorum resmen aşagı baskılıyo sanki bıcak saplanır gibi mi nasıl tarif edilir bilmiyorum ama ayakda duramıyorum digerlerinde hiç böyle olmamıştım perşembe kontrolüm vardı sancı çıkmadı henüz açılmamda yarım santımmiş benimle aynı durumu yaşayan varmı sanki böyle aşagı bastırdıkca suyum gelcekmiş gibi hissediyorum 🤷🏻♀️