yenihamileyiz Kızlar 6 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Göbeğime doğru olan alanda çok koyu morluk var. İğne batması gibi hissiyat var normal bir durum mu bu başına gelen var mı?
CayGetireyimMi yenihamileyiz ben kan sulandirici kullandığım için olmuştu kan toplanmıştı. Dr bir krem verdi 3 güne gecti
Ebrarkubra yenihamileyiz canım iğne batması gibi hissiyat bende de oluyordu ama söylediğin gibi bir morluk hiç görmedim yaşamadım… Herkesin morluk sebebi de aynı olmayabilir doktoruna danış bence