Zeyno55 Merhaba 37 HAFTALIK hamileyim gece uyuyup uyandığım da aşırı derecede dizlerin bacaklarım ağrıyor uyuyup uyanması eziyet oldu artık sizce bu neden oluyor karnım aşağı düştü doktor bebeğin başı aşağıda dedi doğum belirtisi mi acaba
Zeyno55 68selda06 doktorum skuat yap 38 . Haftada alıyım dedi aslında çok cesaretim yok sezeryan olurum sanırım bilmiyorum ki