38+2 haftalıkken yani 8 Mart kadınlar gününde eşim işe giderken bir miktar iç çamaşırımda suyum geldi.bizde çocuklarla eşimle hep karnım ağrısa doğuruyorum diye konuşup güleriz.Eşimin çiçek dükkanı vardı.biz yurt dışında yaşıyoruz eşimde ne olursa olsun 8 martta doğurma diyordu.kadınlar gününde erkekmi doğarmış.bende siparişi verdim emrin olur diyordum.neyse o gün tamda eşim öğleden sonra işe giderken suyum geldi ama ona söylemedim.aradan bir saat geçti suyum baya akmağa başladı ki bu benim üçüncü doğumum ve diğerlerinde olmamıştı.ayaklarımın ucuna kadar sızıyordu.eşimi aradım oda hemen ambulansı arayacağını söyledi.bende ağrımın olmadığını hemen hasteneye gitmek istwmediğimi söyledim.neyse biraz duş aldım toparlandım etrafı topladım derken eşim yüz kere aradı ve eve geldi.ambulansı aradı onlarda zaten kapıdan beni alıp götürdüler.bir saatten çok evrak işi derken yukarı kaldırıldım.doktor baktı sancımın olup olmadığını sordu bende yok dedim keşke böyle olmasada sadece çocuğu fırlatsam düşüncesindeyim.çatı incelemesi yaptı geriye kalan suyumuda patlattı.doktorum daha önceden suyumun çok olduğunu söylemişti.suyum patladıktan sonra kan gelmeğe başladı.ara ara az az kan geliyordu.bundan sonra sancılarımın geleceğini söylediler.o gece görevli hemşirede bizim tanıdığımız hemşireydi uzaktanda olsa.çok yardımcı oldu bana.öğleden sonra saat beşi geçmişken sancılarım başladı.üç dört sm açıklığım vardı.saatler geçti saat 8 sonra tekrar bakıldım doktor 6 sm dedi,iyi gidiyormuşum bende baya nefes alıp veriyorum işte nst bağlanmışım böyle havalı havalı doğuracağım havasındayım.neyse saat 9 geldi doktor geldi benimde sancılarım şiddetli böyle artık yavaş yavaş beni benden alıyor.baktı ve aynı olduğunu söyledi sancı gelirken eliyle sürekli açtı bir kaç kere.bağırmamak için zor duruyorum.bana demezlermi diğer doğumunda seni kötü dikmişler o yüzden açılmada zorlanıyorsun.bu tanıdık hemşirede sürekli sancı gelirken eliyle açılma yaptı ama ölüyorum artık takatim kalmadı.saat 10 gelmez doğurursun diyor hep o kadar beklemezsin.saat 10 geldi doktor geldi gene aynı şey açılmam aynı kalmış,her geldiğinde eliyle açıyorlar doktor gidiyor hemşire her 15 dakikada bir yapıyor.sonrada saat 11 kalmaz doğurursun dedi,neyse bende sürekli dua dinliyorum kafamda artık gücüm yok sürekli diye cümle geçiyor.ellerimle kafama vuruyorum belimi masaj yapıyorum neyse bacılar sizi daha fazla korkutmayayım dnjd saat 11 geldi dedi 7 sm olmuş sadece,saat 12 bekleyelim😂😂gelde delirme,halada aynı şeye devam ediyorlar hemşire her 10 dakikada doktor her saatte tabi doktor anamı daha çok ağlatıyor.bende artık bağırıyorum yapma artık elini çek diye.oda yarım saatten sonra seruma bağlanalım diyip gitti.saat 12 doğru yaklaşırken beni doğuma aldılar seruma bağlandım elini çek diye bağırıyorum ,ıkınma aşamasına geçirmiştir direktifler veriyorlar sancı gelince ıkın sadece diye.sancım geliyor ıkınıyorum şimdi bırak diyorlar sadece sancı gelirken ıkınacakmışım.ee sancı bırakmıyor ama kafası geldi geriye kalanını sancı gelince çıkarmamı istediler tabi benim kafa artık dumanlı neremden dinliyorum.geriye kalanıda çıkardım ve tatam,yavrum çıktı bende bir ohladım az hemen vajinama uyuşma iynesi yapıldı,karnımı bastırıyorlar nasıl bağırıyorum içerde bir tane dahamı kaldı diye sordum çok acıdığını rahat bırakmalarını söyledim.onlarda senin iyiliğin için senin için diye konuşuyorlar.yırtılmalarımı diktiler diğer doğumlarımda hiç hissetmemiştim bunda tüm etime giren iyneyi hissettim.neyse bacılar saat 12:09 9 martta bebeğim dünyaya geldi.eşimde hemşireye 8 martta doğurmasın demiş.hemşireylede sürekli konuşup alay ediyoruz.adam nasıl dilemişse o kadar saatte kötü dikilmem olmasaydı önceden hemen doğuracakmışım.hemşirede sonra eşini suçla dedi onun yüzünden doğuramadın dedi djdnd.bebeğim 3,310 oldu.Şebek maymunum o kadar tatlıki doğar doğmaz gözlerini açtı.anası kurban çok tatlı maşallah.neyse baya uzun oldu hikayem.iyi okumalar